کارک نوشته‌ها

مغزنوشته‌های یک ذهن مریض

کارک نوشته‌ها

مغزنوشته‌های یک ذهن مریض

کارک نوشته‌ها

تسبیحات حضرت زهرا (س)

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶ ب.ظ

..::هوالرفیق::..

چقدر این نماهنگ از مهدی رسولی را دوست دارم. امروز نمی‌خواهم در موردش بنویسم. فکر می‌کنم نیازی نیست همیشه نوشت. امروز فقط سکوت...

 

توضیحات فیلم: نماهنگ «تسبیحات حضرت زهرا (س) از مهدی رسولی»

 

پی‌نوشت: شاید یک روز در اینجا بیشتر نوشتم. 

نظرات  (۵)

سلام وقتتون بخیر 

میدونم دیره و در استانه ولادت بانوی دو عالم هستیم 

اما نماهنگ کلمینی از اقای رسولی هم زیباست سوز عجیبی داره 

سلام اقای کازرونی..

من از طریق وبلاگ اقای قربانی با وبلاگتون اشنا شدم .. وبلاگ قشنگی دارید ، از این به بعد سعی میکنم که هفته ای یکبار به وبلاگتون سر بزنم ...

موفق باشید..

پاسخ:
سلام نگار،
شاید هفته‌ای یک‌بار برای منی که دیر به دیر می‌نویسم زیاد باشد.

با آرزوی سلامتی برای شما

خیلی خوب بود . متشکرم 🙏

  • امیرحسین
  • سلام دکتر جان .

    لطفا فیلم یا موزیک ویدیو هایی که میزارین لینک دانلودشون رو هم بزارین.

     

    بسیار زیبا بود 📿🙏🏻💕

    پاسخ:
    سلام داداش،
    فیلم قابلیت دانلود رو داره عزیزم

    ارادت و اخلاص 💕

    ممنون بابت این کلیپ بسیار زیبا🙏

    (صلی الله علیک یا فاطمه)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی